2014. április 1., kedd

ÚJ Tropic Skin Care - Body Smooth testradír & Body Love testvaj



Nemrég azzal kerestek fel, nem lenne-e kedvem egy Magyarországon új márka termékeit kipróbálni. Természetesen mindig nyitott vagyok az újdonságokra, és mikor megláttam a honlapon a gyönyörű és izgalmas,
ráadásul 100% természetes alapanyagokból készült termékeket, természetesen nem hezitáltam. :) Most, több mint 2 heti használat után itt az ideje, hogy megosszam a tapasztalataimat!

Azt hiszem ebben az esetben különösen fontos a termékek mögött rejlő filozófia, azért röviden be szeretném nektek mutatni milyen levek alapján is dolgozik is ez a test- és bőrápoló termékeket gyártó cég.
A Tropic Skin Care csak természetes alapanyagokkal dolgozik és a legfrissebb és legtisztább növényi kivonatokat felhasználva alkotja meg a termékeit, amik paraffin, vazelin, parabén, petrolkémiai és egyéb adalékanyagoktól mentesek. A termékek így nem tartalmaznak gyakori allergén összetevőket, mint például parfüm és mesterséges színezőanyagok. Nagy hangsúlyt fektetnek a felhasznált összetevők minőségére, illetve arra, hogy a Tropic termékek használói is alaposan megismerhessék a termékeket, így minden összetevőt magyarul is feltüntetnek. A cég soha nem tesztelt állatokon és kizárólag növényi összetevőkkel dolgoznak.
Ez néhány olyan információ amit én is fontosnak, illetve érdekesnek tartok egy ilyen céggel kapcsolatban, természetesen többet megtudhattok a Tropicról a márka honlapján.


És akkor következzenek a tesztek!:) 2 testápoló terméket próbálhattam ki, a Body Smooth testradírt és a Body Love testvajat. A nevekért és a csomagolásért már képek alapján is oda voltam - szép és letisztult, ugyanakkor sok hasznos információ megtalálható rajta, plusz a tetejükön olyan szövegek mint "Send your Skin to Paradise...". Ki tudna ennek ellenállni?! :) Az illatuk nagyon hasonló, erősen citromos, mindig a citromfagyi jut róluk az eszembe. Ez az illat már annyira hozzájuk kötődött e fejemben, hogy most írás közben is érzem. :)




Body Love Buttercream


Egy nagyon gazdag és tápláló hidratáló, ami olyan összetevőket tartalmaz, mint a shea- és kakaó vaj, jojoba- és makadámia olaj, aktív tengeri hínár és E-vitamin. Citrom mirtusz és narancsvirág illóolajok pedig frissítő, hangulatjavító illatot kölcsönöznek a krémnek. ( a citromfagyi valóban hangulatjavító illat)

Igazából a Body Love Buttercream sokban hasonlít a The Body Shop testvajaihoz, mondhatni a 100%-ig természetes változat. A krém nagyon sűrű, de könnyen eloszlatható a bőrön, extra hidratálást nyújt, ami másnap is érezhető. A gazdagsága -  a sok olaj és vaj összetevő miatt kicsit nehezebben szívódik be a bőrbe, ezért én csak este, lefekvés előtt szoktam használni. Éjszaka szépen beszívódik és reggel puha bőrrel ébredek. Azt hiszem ez a krém a száraz bőrűek legjobb barátja lehet, de el tudom képzelni mennyire kellemes lesz egy meleg nyári nap után ezzel a citromos krémmel megnyugtatni és kellően hidratálni a bőrömet. És plusz pont lehet hogy a benne lévő hínár a rugalmasság megtartásában is segít, ami jól tud jönni így a bikiniszezon közeledtével. :)




Body Smooth Refreshing Polish


Egy teljesen természetes alapanyagokból és illóolajokból készült bőrradír, melynek összetevői puhává, simává varázsolják a bőrt. 1-3 alkalommal ajánlott használni hetente, és kiválóan lakalmazható a nagyn száraz területek kezelésére.

Ilyen testradírral még nem találkoztam, nagyon érdekes az állaga és ahogy működésbe lehet hozni a dolgot.  :) A termékek mellé kaptam néhány spatulát is, amit először nem értettem, de mikor kibontottam ezt a tégelyt, rájöttem mire is kell használni őket. Ebben az esetben ugyanis nagyon szembeötlő a természetesség, tulajdonképpen olajokban úszó tengeri sóról van szó, amit kézzel szinte lehetetlen kihalászni. Viszont a spatulákkal már működik a dolog, ezt a sós-olajos keveréket szépen kikanalazom és így kerül a bőrömre. Nem mondom hogy a legegyszerűbb művelet, vagy hogy zuhanyzás közben könnyű lenne ezt véghezvinni, viszont megéri. :)
A bőrhöz nagyon gyengéd, ugyanakkor erősen is radíroz a nagyobb só szemcsék miatt. A használata után olyan mintha beleültem volna egy nagy hordó olajba, a víz pedig úgy pörög le a bőrömről mintha viaszból lenne, de ezen persze segít a tusfürdős lemosás. :) Ezután csak a puhaság és hidratáltság marad, na meg egy kis citrom illat. 
Egy hátránya még sajnos van ennek az olajos állagnak - mióta kibontottam folyik mindenfelé ha megmozdítom, akkor is ha rá van csavarva a teteje. Elég zavaró eza dolog, vigyáznom kell hova és hogy teszem le. De ezzel együtt ezt a terméket is megszerettem, mert a bőrrel csodákat tesz. :)



Ennyire talán még nem szerettem meg csak természetes összetevőkből készült termékeket, a testradír és a testvaj is a bőrápolási rutinom része lett. Azt hiszem mindkét termék azoknak lehet jó választás, akik különösen fontosnak tartják ezt a fajta filozófiát, a tiszta növényi hatóanyagok használatát és talán a száraz bőrrel rendelkezők élvezhetik leginkább azt az intenzív hidratálást amit ezek a termékek nyújtanak.

Ha a termékek és a márka felkeltették az érdeklődéseteket, érdemes lehet ellátogatni a Tropic Skincare weboldalára, sok izgalmas termékkel találkozhattok és rendelni is innen tudtok. Ami az én fantáziámat például különösen izgatja, az a Bio Testolaj Frangipáni & Magnólia illattal - kívülről belülről csodásnak tűnik! :)
Ha pedig most rendeltek mintacsomagot, az azt követő rendelésnél 15% kedvezményre lesztek jogosultak.






1 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes, én személy szerint örülök neki, hogy bekerült egy ilyen magyar cég a természetes kozmetikumok piacára, köszi a tesztet! :)

    VálaszTörlés

09 10