2014. április 23., szerda

Nail Files | Bourjois So Laque Glossy - Ciel Mon Vernis


A Bourjois tavaszi trendkiadása, a Paris Belle Epoqoue gyönyörű pasztell árnyalatokkal jelent meg itthon nemrég, ennek egyik tagja ez az új So Glossy lakk is. A Ciel mon vernis egyszerűen csak a legszebb fáradtkék pasztell lakk. Ennyivel lehet hogy most le is zárnám a dolgot, mert mit is mondhatnék még ezek után?! :) De a formula annyira meglepett, hogy mindenképp szeretnék róla bővebben is írni.



Annak ellenére, hogy a Bourjois az egyik kedvenc drogériás márkám, most először próbáltam ki a márkától körömlakkot, így elég izgatottan kentem fel a Ciel mon vernis-t. Egyrészt mert már nagyon szerettem volna látni a körmeimen is ezt a gyönyörű pasztell kéket, másrészt kíváncsi voltam a So Glossy formulára, ami a magas fény mellet 10 nap tartósságot is ígér.

Az első benyomás az illat volt, ami a klasszikus régi-típusú lakkokra emlékeztet, szúrós és erős. Ez felvitelnél már nem érződik, de érdekes, rég éreztem már ezt a 'lakk-illatot'. Úgy tűnik a Bourjois ebben az esetben is őrzi a hagyományokat és a régi illatokat mint a többi termékénél.
Az első rétegnél kicsit megijedtem, a lakk állaga nagyon vizesnek és folyósnak tűnt, nem fedett túlságosan és csíkosan terült el. Ez persze nem meglepő a világos lakkok esetében. És ezután valami varázslat került a dologba. Először is az első réteg hihetetlenül gyorsan megszáradt, szerintem maximum 2 perc kellett hozzá! Aztán a második réteg felkenésénél mintha megváltozott volna a formula. Gyönyörűen fedte az első réteget és az apró csíkok és egyenetlenségek a száradásnál, ami nem mellesleg megint szupergyors volt, teljesen eltűntek. Az eredmény pedig egyenletes felszín, tökéletes fedés és a legfényesebb felület amit valaha láttam a körmeimen. Eszembe sem jutott fedőlakkot használni, mert mintha már bele lett volna építve. Lenyűgözött.
(A felvitelhez még adnék egy kis tippet: mindenképp érdemes laplakkot használni, mert ez a formula és árnyalat minden kis egyenetlenséget kihangsúlyoz.)
A tartósságáról csak 2 nap után tudok nyilatkozni, egyenlőre semmi jele hibának, remélem sokáig marad még ez így.


Képzeljétek el a kék eget egy felhőtlen tavaszi napon, a legvilágosabb árnyalatát, ami egy kicsit fáradt már és alig láthatóan,de egy kevés zöld is tükröződik benne. Ilyen a Ciel mon vernis.



1 megjegyzés:

09 10