2014. április 29., kedd

TESZT | BOURJOIS VOLUME 1 SECONDE SZEMPILLASPIRÁL


Túl sok remek szempillaspirál, túl kevés idő. Mostanában valahogy így érzem reggelente mikor választanom kell a jobbnál jobb új spirálok közül - L'Oreal Miss Manga, Maybelline Go Extreme és most a sorhoz a Bourjois újonca, a 1 Seconde is csatlakozott. Most lettem csak igazán komoly bajban... :)



A spirál alapkoncepciója, hogy minél nagyobb volument érhessünk el minél kevesebb idő alatt - konkrétan akár egy másodperc alatt is! Ez bizony nagyon kecsegtetőnek hangzik, el is képzeljük ahogy a sietős reggeleken hatalmas pillákat varázsolunk mire kimondjuk: "Mindjárt kész vagyok, de tényleg!" Persze a valóságban ennél bőven több időt töltünk a szempillaspirál használatával és igazából tudjuk hogy ez a bizonyos másodperc reálisan minimum 30. De azért a gyorsaságot lehet értékelni, és ezzel a spirállal gyorsak is lehetünk.


A spirál keféje egészen különleges, a rövid kis műanyag sörték közt kis gömböket helyeztek el. Ezek arra hivatottak, hogy a szempillákat 360°-ban fedjék, akár egy rétegben is, miközben tökéletesen szét is választják azokat.
Mindezek hallatán persze alig vártam hogy kipróbáljam ezt a szuper spirált, ami szerintem már csak a külsejével is valami nagyon high tech dolgot sugall, nekem legalábbis. De nagyon tetszik ez a króm-neon párosítás, elveszni biztos nem fog a sminkasztalon! :)


Azt tapasztaltam, hogy a 1 Seconde akkor váltja be az ígérteket leginkább, ha egészen a töveknél kezdem a spirálozást. Gyönyörűen megemeli és íveli is a pillákat, nagyon szép hatást lehet vele elérni, és igen, már egy réteggel is. Ilyenkor szét is választja a szempillákat, de 3-4 rétegnél már épp az ellenkezője történik, erre bizony oda kell figyelni. A formula könnyű, nem nehezíti el a pillákat és a nap végén hihetetlenül egyszerűen el lehet távolítani, egy kevés micellás víz és semmi dörzsölés. Szuper.
A tartósságát nem  is tudom hogy ítéljem meg, mert ha egy krémesebb korrektor használok, akkor hajlamos az elkenődésre, míg ha nem, nincs vele ilyen probléma. Tulajdonképpen ez az egyetlen szépséghibája, egyébként minden tekintetben remek, a pillák ívelésében pedig kiemelkedően jól teljesít.


Nagyon megszerettem a 1 Seconde Volume spirált. A mostanában a piacon megjelent remek spirálok mellett nem mondhatom hogy nem akad párja, de mióta megvan, minden nap őt választottam reggelente...


Megvásárolható: Bourjois pulttal rendelkező drogériákban
Ár: 3800.-


1 megjegyzés:

09 10