2014. június 12., csütörtök

ÚJ HAJSZÍN NYÁRRA A L'OREAL-TÓL

Megtettem. Életemben először befestettem a hajam. Az árnyalat neve fahéj. És én imádom!


A blog instagram és facebook oldalán már láthattátok (mert ugye ott is követtek?! :) ), hogy én is részt vettem a L'Oreal hétvégi rendezvényén, ahol a hajfestésé, pontosabban a Casting Cream Gloss festékeké volt a főszerep. A beszámolóval hamarosan jelentkezem, de mindenképp meg szerettem volna osztani veletek a"nagy hírt" - új hajszínre tettem szert, vörös lettem! 

Persze miért is olyan nagy ügy ez, sokan festetik a hajukat. De én mindig azok közé tartoztam aki vonakodik ettől. Féltettem a hajamat, problémásnak tartottam hogy aztán mindig festeni kell, csúnyán nő le, stb. De a L'Oreal festékei minden ilyen hajfestéssel kapcsolatos ellenszenvet legyűrtek bennem. És persze a profi fodrászok jelenlétét, akik csak arra vártak mikor festhetik már be és varázsolhatják újra a hajunkat - én égi jelnek vettem. Hát belevágtam a dologba és mennyire jól tettem!


Hosszú tanakodás és egy kis kupaktanácsot követően találtuk meg a számomra megfelelő árnyalatot, az 5304-es Fahéjt.Tulajdonképpen sem a helyszínen sem azóta nem tudtuk eldönteni hogy pontosan milyen színű is lett a hajam. Van aki szerint vörös, aki szerint szőke de a vöröses-barna is a találatok közt szerepel. Szerintem kicsit mindegyik igaz. Az viszont biztos hogy nem is lehetnék elégedettebb az eredménnyel!

Nikivel, a Nuckuruc makeup and fashion bloggerével jól le is fotóztuk a festés előtti és utáni állapotokat. Nézzétek meg majd a blogját, gyönyörű csoki árnyalatot kapott a szép hosszú haja.

Egyszerűen imádom! A szín egységes, egyedi, nagyon fényes és a hajam még puhább is mint előtte. Kétszer mostam már hajat a goodie bag-ben lévő festett hajhoz kapott Elséve samponnal, de a szín alig fakult. A fahéj, jelentem, meghódított és biztos vagyok benne hogy sokáig meg is tartom.

Ha Titeket is elkapott a vágy az újítás iránt, kövessétek a blogot! Egyrész mert szeretném megosztani veletek azt a sok hasznos információt amit a hajfestéssel kapcsolatban megtanultam, másrészt....;)


Ti milyen árnyalatot újítanátok be idén nyárra?
Jöhet a dögös vörös? ! ;)




13 megjegyzés:

  1. Én azon gondolkodtam, hogy most úgyis 6 hetes a hajam (ez az egyik legjobb dolog a rövid frizurámban, hogy nem szembetűnő a lenövés :D), esetleg valami világosabb barnával átkenném, és hagynám lenőni, szóval hogy ombrés legyen. De az ombrét otthon nehéz szépen megfesteni, a vöröset vagy háromszor minimum át kell kenni, hogy ne dobja le, és amúgyis imádom ezt a színt. Szóval varálok ezerrel, de ki tudja... :D

    Neked viszont nagyon jól áll ez a szín, nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez az amihez nekem nem lenne bátorságom, még csak az otthoni festéshez sem, szóval le a kalappal és hajrá! Van egy barátnőm aki szintén sokat kísérletezik a hajával és irigylésre méltóan jól szokott elsülni a dolog. :)

      Ez az ombre dolog nálam is szóba került, de végül arra jutott mindenki, hogy a casting cream gloss festékekkel nem fog menni. Egyébként a L'Oreal-nak van direkt ombre festéke is. ;)

      Az a vicces a dologban hogy eredetileg nem akrtam vörös lenni, de végül nagyon örülök hogy az lettem! :D

      Törlés
  2. Én ezt a színt javasoltam, szóval jól döntöttél. :)
    Szép nagyon az eredeti hajszíned is, de ez is. Kíváncsian várok egy képet szemből is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Te sejtettél valamit. :) Én is örülök hogy végül ezta színt választottam. Azóta is van hogy csak úgy nézegetem ahajam a tükörben. Kicsit nárcisztikus, tudom, dehát olyan szép! :D

      Az eredetit is szerettem/szeretem, talán egy kis "élet", élénkség hiányzott belőle.

      Készült olyan kép is, de rettenetesen buta képet vágok rajta, még a barátom szerint is....:P Szóval készül majd egy jó, remélem, és fel is kerül minden oldalra.

      Törlés
  3. Állati szép, szerintem jól tetted, hogy befestetted :) Ehhez ugye akkor nem is kellett leszedni az eredeti színedből? Én már 3 éve barna vagyok, ami azért nagy szó, mert folyton váltogattam a szőke, a vörös meg a barna között, legszívesebben havonta cserélném a hajszínemet, kár, hogy nem lehet. Az "igazi" szőkét mondjuk senkinek nem javaslom, akinek eredetileg sötétebb a haja, mert borzasztóan tönkre tudja vágni a hajat. Egyébként a mostani festékek szerintem egyáltalán nem károsítják a hajat, legalább is én nem vettem észre ilyesmit, sőt, inkább plusz fényt adnak a hajnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem bántam meg, sőt! :)

      Nem, semmi macera nincs ezekkel a festékekkel. Tulajdonképpen ezért is vágtam bele a dologba, mert nem kellett semmilyen "agresszívabb" dolgot csinálni a hajammal. Gyakorlatilag a hajszínezők és a festékek közt helyezkednek el valahol, 28 hajmosásig garantálják a színt, ami utána is megmarad csak ugye fakóbban. És elvileg maximum 2 árnyalatnyi a változás, amit szerintem bármikot be lehet vállalni. Persze az én esetemben épp nem ez történt, de nagyon jól lett ez így. :)

      Mindig irigyeltem az ilyen bátorságot. Igen, nekem a hajszín változtatása a bátor dolok kategóriájába esik. :) Jó lehet minden árnyalatot "átélni". :) Egyébként a terv az volt hogy szőkébb leszek, de így talán izgalmasabb is.

      A festékekkel kapcsolatban abszolút csak osztani tudom a véleményed. Kicsit féltem hogy akkor most száraz lesz és stb. de igazából szebb a hajam mint előtte. Főleg a fénye az ami sokkal intenzívebb. És egy ilyen fira bloggernek mint nekem külön izgalmas is hogy most felfedezhetem a festett hajra szánt termékek varázslatos rejtelmeit. :D

      Törlés
  4. Nekem tetszik az előtte és az utána hajszíned is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szerettem azt a sötét szőke árnyalatot, nem is szerettem volna csak egy kicsit világosítani és egy kis életete lehelni a színbe, de végül jó hogy így alakult. :)

      Törlés
  5. Hűű, nagyon klassz lett ez az új hajszín, igazán megérte rá annyit várni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naaaagyon sokáig voltunk ott, már a pincérek is elmentek mikorra elkészültünk...kitartóak voltunk. De tényleg megérte! :)

      Törlés
  6. Kérünk képet szemből is! :P Bár már hátulról is nagyon tetszik, de kíváncsi vagyok, hogy hogy passzol az arcodhoz. :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű, izgalmas árnyalat! :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

09 10