2014. január 20., hétfő

Life / Lazy Sunday




Sziasztok! Elnézést a hétvégi hallgatásomért, elég mozgalmas volt ez a néhány nap, ezért tudtam csak most jelentkezni. Mentségemre felhozom, hogy rengeteg poszt lapul a blog tarsolyában:  a nagy frizuraváltás, a fodrászszalon bemtatása ahol jártam - mert igazi élmény itt a hajvágás; egy szuper, új hajkefe és egy kis haul poszt is kilátásban van. Szóval nem hagyom az olvasóimat unatkozni a héten! :)

A mai poszt témája azonban a vasárnap. A vasárnap, amikor nem kellett dolgozni vagy tanulni, így végre együtt tölthettünk egy olyan igazi "édesensemmitevős" napot. Erről a csodás lusta vasárnaptól hoztam egy kis beszámolót nektek, remélem tetszeni fog! :)




"Boldog szülinapot Orsi!" :)

Az "átmulatott", szülinapozós szombat este után sokáig aludtunk, épp hogy elkészültünk a vasárnapi családi ebédre, ami mint mindig nagyon finom volt! :) Az ebéd után egy kis netezés, blogozás, fotózás amit a kedvenc délutáni programunk, a szieszta követett. Igen, ENNYIRE lusta volt a vasárnap... :)




Egy kis olvasnivaló a délutáni szieszta után - a kedvenc magazinjaim az Elle és a Marie Claire, a csodás divatanyagok mellett rengeteg érdekes cikkel, és most az aktuális számok mellé ajándék is jár. ;) A könyvet már többször láthattátk képeken. Mireille Guiliano - French Woman For All Seasons: egy könyv fogyókúráról, életmódról, gondolkodásról, és általában arról, milyen is nőnek lenni, és hogy milyen lehetne - azonban más szemszögből ahogyan megszokhattuk. Semmi komolyság, vagy betartandó aranyszabályok listája. Ezt a könyvet igazi kikapcsolódás olvasni, az egészet átitatja ugyanis a laza franciás sikk és életérzés, amit valóban érdemes belecsempészni a mi hétköznapjainkba is.
Az olvasnivalók mellé macaronok a Vanilin cukrászdából. Ezt e helyet amit a szombat esti buliba menet találtuk és a kirakatban lévő macaron-hegyek rögtön beinvitáltak. 7 ízből 5-öt ki is próbáltam,  a vaníliás és pisztáciás különösen finom volt. :) 




Egy ilyen lusta vasárnapon nincs is jobb mint főzés helyett valami finomat rendelni. :) Mivel Budakeszin lakom, a lehetőségek kb. a pizzarendelésben ki is merülnek. De megtaláltam erre a problémára a tökéletes megoldást: Foodpanda. A Foodpanda egy olyan honlap ahol villámgyorsan megtalálhatóak azok az éttermek amik szállítanak a lakhelyünkre, bár itt is csekély számú, Budakeszire is szállító éttermet találtam. De így legalább nem kellett hosszú percekig a netet böngésznem, hamarabb érhetett ide a finom vacsora! :) Viszont a rendszer nagy előnye, hogy minden étterem mellett fel van tüntetve a szállítási díj is, ami megkönnyíti a választást. A kiválasztot étteremre kattintva a teljes étlapot is megtaláljuk, innentől már csak néhány kattintás a kívánt ételekre és úton is van felénk a vacsora! :) A rendelésemről jött megerősítő email és sms is, amiben a megbecsült szállítási időt is megírták, mint utólag kiderült, szinte percre pontosan! :) Engem még fel is hívtak, hogy biztos megtaláljon a futár és a lehető leggyorsabban ideérhessen.

Én nagyon szeretem a japán ételeket így nem is volt kérdés hogy a Wasabi-ból rendelek majd valami finomságot. :)




Rengeteg fajta leves, halétel, saláta, sushi közül választhattam, őszintén szólva a nagy választék még zavarba is ejtett kissé! :) De mivel ahhoz képest mennyire szeretem a sushit sajnos ritkán van alkalmam enni, végül a Sukoshi vegyes sushi válaogatás mellett döntöttem, ebben 3 avokádó, 3 lazac és 3 vöröstonhal maki van. Aztán még becsúszott mellé egy surimi rákos nigiri sushi is. :) A rendelés mellé ajándék evőpálcika, gyömbér, egy-egy adag wasabi és öntet is járt - újabb kellemes meglepetés. Minden nagyon-nagyon finom volt, egy tökéletes vasárnaphoz épp ilyen tökéletes vacsora illett. :)




Rush - Hajsza a győzelemért: Két legendás  Forma 1-es pilóta, Niki Lauda és James Hunt harca a győzelemért a versenypályán és azon kívül. A film első fele nagyon nem tetszett, eltúlzott, kissé erőltetett karakterek, a szituációk mind ugyanarról szóltak: a vagány, nőcsábász, nem mellesleg szőke szemben a higgadt, kevésbé vonzó barna ellen. Versenyzés ide vagy oda, a lényeg csak ez volt. Aztán persze komolyabb érzések és helyzetek következtek, drámával és olyan döntésekkel amiken már igazán elgondolkodhattam. Végül  a film megmentette a saját becsületét. Szeretném ha nem értene félre senki, nem azzal volt a gond hogy autóversenyzős jelenetekkel volt tele a film, sőt azok a részek voltak a legjobbak! :) A mondanivaló sikkadt kissé el, legalábbis én így éreztem. Én az "egyszer megnézendő" kategóriába soroltam és örülök hogy ezen már túl is vagyok...:D


Hát ilyen számomra egy tökéletes vasárnap. Különösen tökéletes ahhoz, hogy egy kis extra energiával kezdhessem a hetet és persze az új blogposztok írását. :)



Nektek mivel telik egy tökéletes pihenőnap? Mivel töltődtek fel a hétvégéken?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10