2013. április 7., vasárnap

MAC fluidline brow gelcreme - test


A Mac Stylish Brow limitált kollekciójának részeként februárban jelentek meg az új szemöldök formázó zselék. A már jól ismert fluidline-ok átalakított változataiként hosszan tartó hatást, dörzsállóságot és könnyű formázást ígérnek.
 A régóta ígért teszt következik, főszerepben a Dirty Blonde brow gelcreme! :)









A sztori. A hőn áhított rúzst mentem megvenni a Mac-be, de!:) Ettől a tervemtől majdnem eltántorított az egyik kedves sminkes-eladó, miután megkérdezte kipróbálnám-e az új limitált kiadású szemöldökös dolgokat. Gondoltam miért ne, jól fog esni ha egy kicsit sminkelgetnek, és legalább elleshetek egy két praktikát.:) Arra viszont nem számítottam, hogy egy ilyen jellegű termékbe ennyire bele fogok szeretni! Az új  géllel annyira szépen formázta meg a szemöldököm, egyszerűen tökéletes volt. Egészen megváltoztatta az arcformám, a szín tökéletesen passzolt, minden egyben volt. Na azért az eredeti célomat szem előtt tartva a Vegas Volt-tal távoztam, de ez a csodás-szemöldök-dolog csak nem hagyott nyugodni. A következő héten siettem is, remélve hogy nem fogyott még el, és szerencsémre az utolsó kettőből az egyiket én kaparinthattam meg.:) Így került hozzám a Dirty Blonde gél, és így kezdődött el nálam a szemöldökformázási "őrület". A nevét sajnos nem tudom, de ezúton is köszönöm a Váci utcában lévő üzlet fekete hajú, csodatévő sminkesének!  ^-^

Csomagolás. Kerek üveg tégely, fekete tetővel. Az egész nagyon masszív, viszonylag nehéz is, nem kell tartani semmilyen sérüléstől. A kupak nagyon jól záródik, több hónap használat után sincs nyoma száradásnak. Egyzserű, szép, bombabiztos. :)
Illat, állag. Teljesen illatmentes. Az állaga a fluidline-okéhoz hasonlóan, gélszerű, nagyon könnyű dolgozni vele. Elég kemény és kellően lágy egyszerre.
Szín. A sötétszőke hajamhoz a legvilágosabb, Dirty Blonde árnyalatot választottuk.. Meleg, világos taupe - barna, vagyis a kissé sárgás barnában egy kis szürkésség is fellelhető. A másik két árnyalat: Redhead és Deep Dark Brunette. Elsőre talán kevésnek tűnhet a kínálat, de annyira jól adaptálódnak felkenve, hogy biztosan passzolni fog valamelyikük.
Használat. A szemöldök formázásán kívül hagyományos tusként is tökéletesen megállja a helyét. Tulajdonképpen 2 in 1 termék!:)
Applikáció. Ferde tus / szemöldök ecsettel. Én az előbbit használom az Essencet-ől, ami teljesen megfelel a célra. Óvatosan érintem a gélbe, hogy éppen csak egy kis anyagot vegyen fel, ezt aztán "söprögető" mozdulatokkal viszem fel. A hiper pigmentáltság és a géles állag miatt tényleg csak egy kevés kell belőle, és nagyon könnyen el is oszlatható. Ha sokat veszünk fel túl sötét lehet, illetve eloszlatni is nehezebb, emiatt elüthet a szemöldöktől, és túl erőltetett, mesterséges hatást kelthet. A felvitel kicsit időigényesebb talán mint egy ceruza esetében, de az eredmény abszolút megéri azt a plusz 5 percet!:)
Fedés. Ahogy már írtam, nagyon pigmentált, a fedése is kitűnő. Ezért felvitelkor érdemes kevéssel dolgozni egyszerre, így lesz az eredmény egyenletes és természetes.
Tartósság, teljesítmény. Egész nap bombabiztosan a helyén marad, és az gélszerű állag miatt a szemöldök szálait is a helyükön tartja. Nekem elég hamar lekopik a ceruza és a szemhéjpúder is, ezt a problémát ez a termék tökéletesen kiküszöböli, a vékony végek is szépek még a nap végén is. A swatchokat a karomon például egy órája nyúzom, dörzsölgetem, de meg sem mozdulnak!:) A lemosáshoz bizony egy erősebb sminklemosó szükséges ami a vízálló sminkkel is elbánik.
Ár. 5500 Ft. / 3 gramm; limitált kiadás volt, nem tudom kaphatóak-e még valamelyik üzletben


(A valóságban sokkal hosszabb és íveltebb a szemöldököm, az fényképezőm sajnos nagyon torzít.) 


Hát ez egy jó hosszú és alapos teszt lett, de ez a termék mindenképpen megérdemli, hogy ennyi szó essen róla. A szemöldök formázásban számomra új távlatokat nyitott, még a sminkelésben is új technikák, stílusok kipróbálására sarkallt. A kis sminkgyűjteményem egyik legbiztosabb pontja lett, 100%-osan megtérülő befektetés volt. :) 


Ti mivel formázzátok legszívesebben a szemöldökötök? Mi a kedvenc ilyen jellegű terméketek?



8 megjegyzés:

  1. elég drága :S nekem nem érné meg, bár tényleg nagyon jó színe van :) használd egészséggel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)
      Tényleg drágának tűnhet, de lassan 2 hónapja majdnem minden nap ezt használom és még alig fogyott belőle. Szerintem egy év alatt sem fogom tudni elpusztítani.:D Ha így nézzük megéri az árát, a minősége miatt meg pláne!:)
      Egyébként én sem gondoltam volna, hogy pont ilyen dologra fogok ennyit költeni. De egy percre sem bántam meg.:)

      Törlés
  2. Nekem a legsötétebb, Dipdown nevű árnyalat van meg, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Tényleg nagyon drága, de szerintem is megérte. Jó kis post, egyet értek minden szavával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^-^ Még alig fogyott belőle, de már aggódok, hogy lehet-e majd a jövőben kapni. De muszáj lesz, mert a szemöldökünk megérdemli!:P

      Törlés
  3. Szia!
    Nem került eladó sorba véletlenül? Az enyém elfogyott és vadászom nagyon :-D
    Háthaaa ;-)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem, még mindig sok van benne és még mindig nagyon szeretem. :) De én is félek már mi lesz ha elfogy, reméljük nemsokára újra kapható lesz! ;)

      Törlés
    2. Köszönöm:-) ne hari, hogy próbálkoztam:)

      Törlés
  4. Szia/Sziasztok!

    Ha Magyarországon nem is, külföldön biztosan kapható még eme kis csoda, én most januárban vettem. Most is "csak" ez a 3 szín volt. Nem sok segítség, de a remény még megvan.
    Személy szerint ez nekem jobban tetszik, mint az ABH féle ugyanilyen szemöldökformázó, bár abból több szín van, és most még újabbak is.

    VálaszTörlés

09 10