2013. február 11., hétfő

Tutorial ajánló - Brigitte Bardot by Tanya Burr


Sziasztok! Jól ledöntött az influenza, emiatt 3 napja nem is sminkeltem ki magam! Ez jól tükrözi az állapotomat, de ma már eljutottam az alapozóig, szerintem holnap már a szememet is kifestem!:) Sajnos emiatt sok tervezett bejegyzésem elmaradt, pedig annyira klassz dolgokat szereztem be mostanában. De sebaj, a héten bepótolom az elmaradásomat.
Addig is egy videót szeretnék mutatni. Biztosan sokan ismeritek Tanya Burr-t, nekem ő az egyik kedvenc makup-gurum, szuper videói vannak, kedves és nagyon bírom az angolját, olyan ízesen beszél. :) Ebben a videóban Brigitte Bardot stílusú sminket készít, a hasonlóság a kép és a videó eredménye közt magárét beszél.
Remélem nektek is tetszik ez a tutoria! Ha még nem ismeritek Tanya munkásságát, nézzétek meg a többi videóját is, szuper tippeket lehet tőle ellesni!:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10